Bu blog melodoli.com tarafından hazırlanmıştır.

Aşk Ölümü


Yasal Uyarı:18 Yasından Küçükler İçin Sakıncalıdır...

Aşk Asla Güvenilmeyecek bir duygudur...Asla gelinlik giydim diye evleniyorum deme bu resim bize gelinlik giymenin herzaman mutluluk getirecegi dogru değildir demek istemektedir...

2 yorum Var....Sende Yorum yazsana.:

Adsız dedi ki...

cok igrencsiniz bunu biliyormuydunuz!!!
ask ölüm demek degildir tamammi?
ask budur:ölene kadar sevmek anladinizmi??? VE BU DEGILDIR: ask 2 günde kederliyim diye banyoda suyu acip baska isin yokmus gibi ellerini kollarini kesip ölmek degildir!!!hem okadar üzgünsen bile allahin verdigi cani sona erdiremezsiniz!!!cünkü o bedeni bizlere bikere yüce rabbimiz emanet etmistir ve söylemistir ki:ben sana bedenini emanet ettim! senin görevin ona sahip cikmaktir!!!Siz ne dediginizin farkindamisiniz ???bunu gösteriyorsunuz insanlara:canin acidikca bedenini ciz,kes ne istiyorsan yap!bak haddini bil bundan sonra böyle bisi yaparken ne yaptigina dikkat et tamammi???bi düsün nekadar günah bu yaptigin!!!hayirsizin teki seni biraktiysa allaha güven dua et ozaman bi cözümünü bulursun elbette!allahin verdigi cana darbe vermek kulun ne haddine?bak kardesim cani verende alanda allahtir ve bu hic bir zaman deyismez!bunu okuyunca ters tepki vereceginden eminim ama tepki göstermeden bi düsün hatanin ne oldugunu! TAMAMMI?????

Adsız dedi ki...

Beni kan tutuyor aslında kanı vaheti hiç sewmem ama kana alışmak için sitenize üye oldum...ilklerde fotolara baktıqımda aqlyıp yemek bile yemedqm olmuştu ama artık alıştım we bu bnm hoşuma bile qidiyor artık.. arkadaşlarım bana canavarlaştın diyorlar ama bn halimden memnunum...Bu kana olan hasasiytm yüzünden sevdqm meslek olan hemişirelqi bile okuyamadımm..